Veelgestelde vragen (FAQ)
Glowsmile ™ - Smartbrush
Waarom kiezen voor GlowSmile - Smartbrush?
- Effectievere reiniging: Traditionele tandenborstels vertrouwen op je techniek. GlowSmile - Smartbrush reinigt effectief met hoogfrequente trillingen vanuit alle hoeken en verwijdert tandplak diep van binnen - snel en gemakkelijk.
- Supersnel: GlowSmile - Smartbrush reinigt alle oppervlakken in één keer in slechts 30 seconden! Met een gewone tandenborstel duurt het aanzienlijk langer om dezelfde nauwkeurigheid te bereiken.
- Veiliger & schoner: Nylon borstelharen kunnen tanden en tandvlees beschadigen en zijn moeilijk schoon te houden. GlowSmile - Smartbrush heeft zachte siliconen borstelharen die zacht, effectief en gemakkelijk schoon te maken zijn.
Kan ik gewone tandpasta gebruiken?
Het antwoord is ja! De borstel is ontworpen om met elke tandpasta te werken - breng twee pompjes aan beide kanten aan en laat de borstel zijn werk doen. Voor een sneller witmakend effect gebruik je één keer onze bijgeleverde paarse tandpasta en behoud je het resultaat met het ingebouwde blauwe licht.
30 seconden lijkt te kort, is het echt genoeg?
Ja, de GlowSmile - Smartbrush is ontworpen om alle oppervlakken tegelijk te reinigen met een hoge efficiëntie, waardoor 30 seconden genoeg is voor een grondige reiniging. Omdat het alle tanden tegelijkertijd poetst - voor en achter, boven en onder - is de poetstijd slechts 30 seconden in plaats van 2 minuten.
Werkt de bleekmodus echt?
Ja, de bleekmodus maakt gebruik van koud licht dat effectief werkt om oppervlakkige verkleuringen te verwijderen en je een stralende lach te geven.
Hoe lang gaat mijn GlowSmile - Smartbrush mee?
De borstel heeft een lange levensduur en de opzetborstel hoeft maar om de 6 tot 9 maanden vervangen te worden. Je hoeft dus niet de hele borstel te vervangen, alleen de opzetborstel. Je kunt de opzetborstel hier kopen als het zover is.
Hoe lang gaat de batterij van de borstel mee?
De borstel hoeft maar één keer per maand te worden opgeladen, mits je hem twee keer per dag gebruikt.
Hoe combineer je paarse tandpasta met Smartbrush?
Het werkt precies hetzelfde als met gewone tandpasta! Het verschil is dat in plaats van je tanden te poetsen, het serum de gele tinten neutraliseert en je in slechts 30 seconden een wittere tint geeft. Breng 2 pompjes aan op elke kant, begin met poetsen - en dat is het! Ga dan terug naar je gewone tandpasta om te poetsen en behoud je witte tint met het ingebouwde blauwe licht, dat automatisch wordt geactiveerd tijdens de 30-seconden cyclus van de borstel.
Inhoud (Paarse Tandpasta)
De GlowSmile Tandpasta is 100% veganistisch en cruelty-free.
Glycerine, Aqua/Water, Sorbitol, gehydrateerd siliciumdioxide, Xylitol, polysorbaat 80, cellulosegom, Mentha Piperita (pepermunt) olie, fenoxyethanol, sucralose, Tetranatriumpyrofosfaat, CI17200/D&C Rood Nr. 33, CI42090/FD&C Blauw Nr. 1, ethylhexylglycerine.
Hoe werkt het retourproces?
Vind je het product niet goed? Geen probleem! We bieden je een 30 dagen geld-terug garantie. Stuur ons gewoon een e-mail naar info@glowsmile.nl of vul het contactformulier onder “Contact” in met je verzoek. Je ontvangt zo snel mogelijk een antwoord met meer informatie over de retourzending. We ontvangen graag opbouwende kritiek en daarom zijn een reden voor de retourzending en suggesties voor verbetering altijd welkom!
Je geld wordt binnen 14 werkdagen na ontvangst van je retour teruggestort op je oorspronkelijke betaalwijze!
Retourneren en terugbetalingen
Hoe lang heb ik de tijd om mijn bestelling te retourneren?
Je hebt 30 dagen na ontvangst van je bestelling de tijd om een retour aan te vragen. Binnen deze termijn dien je het product ongedragen, ongewassen en in de originele verpakking terug te sturen.
Hoe kan ik een retour aanvragen?
Je kunt een retour aanvragen door contact met ons op te nemen viainfo@glowsmile.nlof door in te loggen op je account opwww.glowsmile.nl. Wij sturen je dan verdere instructies toe.
Waar moet ik mijn retour naartoe sturen?
Retourzendingen kunnen worden gestuurd naar:
Elevator / GlowSmile
Weteringweg 18
2641 KM Pijnacker
Nederland
Let op: retourzendingen zonder voorafgaande aanmelding via e-mail worden niet geaccepteerd.
Moet ik de retourkosten zelf betalen?
Ja, de retourkosten zijn voor eigen rekening, tenzij het artikel defect of foutief geleverd is.
Krijg ik het volledige bedrag terug bij een retour?
Voor goedgekeurde retouren wordt 5% van het aankoopbedrag ingehouden als restockingkosten. Deze vergoeding dekt de kosten voor inspectie, verwerking en heropslag van het artikel.
Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?
Na ontvangst en inspectie van je retour ontvang je een bevestiging per e-mail. Als de retour is goedgekeurd, verwerken wij de terugbetaling binnen 10 werkdagen via de oorspronkelijke betaalmethode. Houd er rekening mee dat banken of creditcardmaatschappijen extra verwerkingstijd kunnen hanteren.
Mijn artikel is beschadigd of verkeerd geleverd. Wat nu?
Neem dan direct na ontvangst contact met ons op viainfo@glowsmile.nl, bij voorkeur met foto’s van het probleem. We lossen het dan zo snel mogelijk op.
Wat is de wettelijke bedenktermijn van 14 dagen?
Voor bestellingen binnen de EU geldt een wettelijke bedenktijd van 14 dagen waarin je zonder opgave van reden mag retourneren. De artikelen moeten dan wel ongebruikt, onbeschadigd, met labels en in originele verpakking worden geretourneerd.
Hoe werkt het retourproces?
Vind je het product niet goed? Geen probleem! We bieden je een 30 dagen geld-terug garantie. Stuur ons gewoon een e-mail naar info@glowsmile.nl of vul het contactformulier onder “Contact” in met je verzoek. Je ontvangt zo snel mogelijk een antwoord met meer informatie over de retourzending. We ontvangen graag opbouwende kritiek en daarom zijn een reden voor de retourzending en suggesties voor verbetering altijd welkom!
Je geld wordt binnen 14 werkdagen na ontvangst van je retour teruggestort op je oorspronkelijke betaalwijze!
Verzending
Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt verzonden?
Wij verwerken je bestelling binnen1-2 werkdagen. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een verzendbevestiging per e-mail met eentrackingnummerom je zending te volgen.
Wat zijn de verzendkosten?
Verzending is volledig gratis voor alle bestellingen bij GlowSmile.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Voor zowel Nederland als België geldt een verwachte levertijd van 3 tot 6 werkdagen, gerekend vanaf het moment dat je bestelling is verzonden.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Ja. Zodra je bestelling is verwerkt en verzonden, ontvang je een e-mail met eentrackinglinkwaarmee je de levering in realtime kunt volgen.
Ik heb geen trackinglink ontvangen. Wat moet ik doen?
Controleer eerst je spam- of reclamefolder. Staat daar niets in? Neem dan gerust contact met ons op via info@glowsmile.nl, dan helpen we je verder.
Mijn bestelling is nog niet aangekomen. Wat nu?
Is je bestelling langer dan 14 werkdagen onderweg? Neem dan contact met ons op via info@glowsmile.nl. We zoeken het graag voor je uit.
Ik heb een ander probleem met mijn levering. Wat moet ik doen?
Voor alle vragen over verzending of leveringen kun je contact opnemen met onze klantenservice viainfo@glowsmile.nl. We helpen je graag verder.